مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-26فرهنگي

«کارگاه طراحی دکور تلویزیون» در قزوین برگزارمی شود


«کارگاه طراحی دکور تلویزیون» با هدف رشد کیفیت عناصر بصری برای نخستین بار در استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری صدا و سیمای مرکز قزوین و موسسه فرهنگی و هنری هنر قزوین با هدف رشد کیفیت عناصر بصری در استان قزوین برای نخستین بار کارگاه طراحی دکور تلویزیون را برگزار می کند.

رویداد اول این کارگاه شنبه 7 خرداد و سه شنبه 10 خرداد 1401 با حضور استاد حمید قدیریان و دکتر زهره گوهرشادی برگزار می شود.

بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از عموم طراحان دکوراسیون داخلی، طراحان گرافیک، طراحان معماری، طراحان و مدل سازان سه بعدی و هنرمندان حجم سازی جهت شرکت در کارگاه 2 روزه طراحی دکورهای تلویزیونی جهت استفاده در برنامه های شبکه استانی صدا و سیمای مرکز قزوین دعوت به عمل می آورد.

افراد مشتاق حضور در این کارگاه می توانند جهت ثبت نام و ارسال سوابق حرفه ای انفرادی یا تیمی خود از طریق شماره تلفن 09057464972 تماس بگیرند.

گفتنی است به 3 طرح برتر تولید شده در کارگاه جوایز نقدی 8 میلیون، 5 میلیون و 3 میلیون تومانی اهدا می شود و این طرح ها در تولید برنامه های آتی مرکز صدا و سیمای استانی قزوین مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارگاه طراحی دکور تلویزیون» در قزوین برگزارمی شود

«کارگاه طراحی دکور تلویزیون» در قزوین برگزارمی شود