مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-26بين الملل

پارلمان عراق قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با تل آویو را تصویب کرد


پارلمان عراق قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با تل آویو را تصویب کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان عراق، امروز (پنجشنبه، 26 می)، پیش نویس قانون ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به رأی گذاشت.

از مهم ترین بندهای این قانون جرم انگاری هرگونه همکاری سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فنی، فرهنگی، ورزشی و علمی با رژیم صهیونیستی تحت هر عنوانی است.

به اعلام خبرگزاری رسمی عراق )واع)، پیش از رای گیری نهایی در خصوص این قانون، ابتدا نمایندگان عراقی عنوان این قانون را اصلاح کردند و به آن تحت عنوان قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رای دادند.

پیش از رأی گیری در خصوص پیش نویس این قانون، پیام مقتدی الصدر رهبر جریان صدر طی خطاب به نمایندگان عراقی خوانده شد.

وی در این پیام به همه نمایندگان توصیه کرد و از آن ها خواست تا به قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رای دهند.

رهبر جریان صدر همچنین، از همه کسانی که برای این امر تلاش کردند، به ویژه کمیسیون حقوقی، ائتلاف انقاذ وطن ، رییس پارلمان و معاونانش تقدیر کرد.

احمد الاسدی رییس فراکسیون پارلمانی السند الوطنی و عضو کمیسیون حقوقی پارلمان، امروز طی پستی در توییتر، لحظاتی پیش از آغاز نشست پارلمان، نوشت: قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان عراق قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با تل آویو را تصویب کرد

پارلمان عراق قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با تل آویو را تصویب کرد