مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-26سياسي

افزایش شایستگی های معلمان فقط از مسیر رشد اعتبارات میسر نیست


افزایش شایستگی های معلمان فقط از مسیر افزایش اعتبارات و بودجه های دولتی میسر نیست و در این حوزه باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در همایش سراسری معلم گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ایام شهادت امام ششم شیعیان، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام هستیم.

ایشان مکتب و مدرسه ای را تشکیل دادند و آنچه که امروز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال و تولید دانش بنیان نام نهاده شده است در آن زمان اتفاق افتاد و دانش عظیمی در علم و فرهنگ اسلامی شکل گرفت و دانشمندان زیادی در آن مکتب مانند؛ جابربن حیان در علم شیمی و ابن هیثم در این مکتب تربیت یافتند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید پیشتاز و پیشران تمدن نوین اسلامی باشیم، اظهار کرد: تمدن دارای ابعاد زیرساختی متنوعی است که به هنر، فرهنگ، نظام تعلیم و تربیت و .

وابسته است.

آینده تمدن نوین اسلامی از مسیر نظام تعلیم و تربیت خواهد بود و اصلی ترین سرمایه نظام تعلیم و تربیت، دانش آموز و معلم است، لذا برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید شایستگی هایی را در معلمان به وجود بیاوریم.

نوری تصریح کرد: افزایش شایستگی های معلمان فقط از مسیر افزایش اعتبارات و بودجه های دولتی میسر نیست و در این حوزه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شایستگی های معلمان فقط از مسیر رشد اعتبارات میسر نیست

افزایش شایستگی های معلمان فقط از مسیر رشد اعتبارات میسر نیست