مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-26سياسي

رییس جمهور منظورش از تصمیم سخت را اعلام کرد


رییسی با بیان اینکه منظور از بیان جمله «تصمیم سخت»، رشد اقتصادی بود، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال در راستای محرومیت زدایی باشد و به همین علت برمبنای آمایش سرزمینی تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در نشست شورای اداری استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه آزادی خرمشهر، شهدایی که خداوند متعال نام آن ها را بلند و بلند آوازه کرد.

وی افزود: نکته اول همانی است که رهبر انقلاب دیروز به همه ما یاد دادند اخلاص است، اخلاص رمز حرکت است و ما باید یاد بگیریم با اخلاص حرکت کنیم.

از مردم برای همراهی شان با دولت صمیمانه تشکر می کنم؛ چند ماه قبل یک حمله سایبری داشتیم در حوزه بنزین و چند روز بنزین تمام کشور دچار مشکل شد اما اگر همدلی و همراهی مردم نبود چه اتفاقی رخ می داد؟ همراهی مردم خیلی ارزشمند و سرمایه دولت است در این زمینه جا دارد از مردم تشکر کنم.

رییس جمهور با اشاره به بودجه سال 1401، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال در راستای محرومیت زدایی باشد و به همین علت برمبنای آمایش سرزمینی تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منظورش از تصمیم سخت را اعلام کرد

رییس جمهور منظورش از تصمیم سخت را اعلام کرد