مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-26سياسي

وداع با شهدای تازه تفحص شده در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز خانواده شهیدان محمود دهقانی، فریدون ابراهیمی، حسینعلی شاهچراغی با حضور در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با فرزندان خود وداع کردند.

  مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد:امروز در اصفهان میزبان شهدا هستیم که باعث عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند و با جان فشانی خود نظام را بیمه کردند.

  وی افزود: امروز این 3 شهید با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاص برای مردم اصفهان می شوند و امید است که مردم قدرشناس و وفادار به فرهنگ جهاد و شهادت از این شهیدان استقبال ویژه کنند.

      احمدی نیا گفت: مراسم تشیع پیکر پاک 3 شهید قهرمان روز پنجشنبه، ساعت 17:30 از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز می شود و پس از مراسم تشییع، پیکر شهدا به زادگاه آن ها برای تدفین منتقل می شوند.

      محمد رضایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان نیز گفت: مراسم خاکسپاری شهیدان فریدون دهقانی پوده ، حسینعلی شاهچراغی و محمد ابراهیمی فردا جمعه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به ترتیب در روستا های پوده ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

وداع با شهدای تازه تفحص شده در اصفهان