مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-26سياسي

قول وزارت بهداشت برای تحویل فاز نخست بیمارستان زیرکوه تا 18 ماه آینده


نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف چند هفته آینده ادامه ساخت و ساز بیمارستان زیرکوه آغاز و قولی که وزارت بهداشت در این خصوص داده این بوده که ظرف 18 ماه آینده فاز اول بیمارستان زیرکوه را تحویل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم خراسان جنوبی هر کدام یک خیر هستند و اگر چه از نظر درآمدی توانمند نبوده ولی به هر شکلی می خواهددر کار خیر سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت رییسی این بوده که در مورد جان و مال مردم قول هایی داده است، تصریح کرد: در مورد جان مردم توفقیاتی حاصل شده که نشان می دهد دو بازوی قدرتمند حوزه بهداشت و درمان یعنی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزارت بهداشت و درمان توفقیات خوبی داشته اند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خرسان جنوبی را با اوصاف بسیار ارزشمندی در کشور می شناسند یکی از این اوضاف وجود خیران سلامت است، یادآور شد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت و درمان سعی و تلاش بسیاری می کنند که نتایج مبارکی در آینده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزارت بهداشت برای تحویل فاز نخست بیمارستان زیرکوه تا 18 ماه آینده

قول وزارت بهداشت برای تحویل فاز نخست بیمارستان زیرکوه تا 18 ماه آینده