مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-26سياسي

دفاع از فرهنگ اصیل ایرانی مقابل هجمه های دشمن قاطع و بهنگام باشد


دفاع از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در مقابل هجمه های فرهنگی بهینه و بهنگام باشد اگر در خواب غفلت برویم می بینیم فرهنگی بیگانه تمام در و دیوار و زندگی ما را پر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در  نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید کارهای زیادی انجام دهیم، اظهار کرد: حفظ ، معرفی و انتقال سرمایه های فرهنگی به نسل جدید با الگوی تربیتی درست مورد تاکید است.

وی افزود: دفاع از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در مقابل هجمه های فرهنگی بهینه و بهنگام باشد اگر در خواب غفلت برویم می بینیم فرهنگی بیگانه تمام در و دیوار و زندگی ما را پر می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فرهنگ، دین و اعتقادات ناموس ما محسوب می شود، اضافه کرد: باید یک صدا وارد میدان شویم.

این مسوول با تاکید بر اینکه جنگ ترکیبی دشمن دفاع ترکیبی را می طلبد، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم فقط به مبارزه سلبی یا ایجابی قناعت کنیم بلکه مجموعه ای از همه باشد و از حالت انفعال خارج شویم.

محمدی لایینی تصریح کرد: در حوزه مسائل فرهنگی و عفاف و حجاب ما نیاز به دفاع ترکیبی داریم باید به صورت مشخص و منسجم عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از فرهنگ اصیل ایرانی مقابل هجمه های دشمن قاطع و بهنگام باشد

دفاع از فرهنگ اصیل ایرانی مقابل هجمه های دشمن قاطع و بهنگام باشد