مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-26سياسي

ضرورت اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی


رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به لزوم اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور به ویژه آذربایجان غربی گفت: باید با جهاد و همت مضاعف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز فتاح در جلسه بررسی فعالیت های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آذربایجان غربی اظهار داشت:  در کنار و کمک کار دولت برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم هستیم و در این حوزه با جدیت پای کار بوده و تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: این هم افزایی و همراهی نهادهای مختلف در راستای خدمت رسانی به مردم مقدس است و باید با همه توان در این عرصه وارد شویم.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به لزوم اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور به ویژه آذربایجان غربی تصریح کرد: باید با جهاد و همت مضاعف، مخلصانه در این  مسیر گام برداشته و برای مردم کار کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان یادآور شد: این اوضاع و محرومیت زدایی، درست شدنی است ولی کار سختی است که باید در همه حوزه ها این کار سخت را با قدرت انجام دهیم.

فتاح با اشاره به اینکه انتقاد، حق مردم است، ادامه داد: مردم، همواره پشتیبانی خود را اعلام کرده و اگر در مسیر خدمت رسانی، از کمبودها انتقاد مخ ساخت مسکن محرومان و نیازمندان، اجرای شبکه های آب شرب و کشاورزی، راهداری، طرح هادی، بهداشت و درمان به تصویب رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی

ضرورت اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی