مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-26سياسي

آغاز فراخوان دریافت طرح های نوآورانه نانویی در سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری نانو، در راستای گسترش تفکر کارآفرینی در کشور، حمایت از تجاری سازی دستاوردهای نانویی و درآمدزایی از آن ها، - ستاد توسعه فناوری نانو، در راستای گسترش تفکر کارآفرینی در کشور از فناوران و شرکت های فعال در این حوزه که به نمونه اولیه دست یافتند، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری نانو، در راستای گسترش تفکر کارآفرینی در کشور، حمایت از تجاری سازی دستاوردهای نانویی و درآمدزایی از آن ها، از فناوران و شرکت های فعال در این حوزه که به نمونه اولیه دست یافته و تصمیم برای تجاری سازی آن دارند، دعوت می کند تا از یکم خردادماه الی سی ویکم این ماه، در فراخوان جدید برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو ثبت طرح نمایند.

در سال های اخیر فناوری نانو تحولات قابل توجهی در صنایع ایجاد کرده و سهم بزرگی از بازارهای مختلف در اختیار این فناوری قرار گرفته است.

به عنوان مثال بازار 6٫3 میلیارد دلاری البسه نانویی، 5٫3 میلیارد دلاری باتری های نانویی، 7 میلیارد دلاری نانولوله های کربنی در سال 2021 میلادی و همچنین پتانسیل بالای این فناوری در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، بسته بندی (پیش بینی بازار 100 میلیارد دلاری برای سال 2027)، صنایع غذایی (پیش بینی بازار 188 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان دریافت طرح های نوآورانه نانویی در سال 1401

آغاز فراخوان دریافت طرح های نوآورانه نانویی در سال 1401