مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-26سياسي

کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند در استان همدان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، کارخانه کلسینه نهاوند با حضور وزیر تعاون، - کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان ملی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، کارخانه کلسینه نهاوند با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا و مدیرعامل شرکت تاصیکو، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید و با استارت مشعل کوره واحد تولیدی دولومیت کلسینه عملاً کارخانه مذکور در مدار تولید قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این آیین اظهار کرد: احداث این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 120 میلیارد تومان در فروردین ماه سال گذشته آغاز شد و امروز با ظرفیت تولید سالانه 33 هزار تن دولومیت کلسینه شده به بهره برداری رسید.

یوسف شعبانی افزود: کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند برای 40 نفر جویای کار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم محصول تولید شده و به منظور توسعه بازار های صادراتی، حدود 50 درصد محصولات این کارخانه به سایر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند در استان همدان افتتاح شد

کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند در استان همدان افتتاح شد