مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-26ورزشي

6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان پیش بینی شده است


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به قانون جوانی جمعیت بیان داشت: 6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان در سال 1401 پیش بینی شده است.

- ، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور رییس جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات سفر بر اساس مسئله شناسی هر استانی صورت می گیرد و قبل از سفر مسئولان در استانداری استان تهران و در ستاد حوزه معاونت اجرایی عمده مسائل استان تهران را شناسایی می کنند.

وی عنوان کرد: یافته ها حاکی از آن است که عمده ترین مسائل استان تهران برمی گردد به حوزه حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حوزه انرژی، کشاورزی و صنعت و مباحث فرهنگی و آسیب های اجتماعی که متناسب با هر کدام از این عمده مسائل طرح ها و پروژه هایی دیده شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: با 27 دستگاه اجرایی توافقاتی انجام شده است و اولویت اول توافقات حسب دستور رییس جمهور اتمام پروژه های نیمه تمام است که در این راستا در حوزه زیر بنایی 35 طرح و حوزه صنعت و معدن 4 طرح دیده شده است.

در حوزه فرهنگی، آموزشی و ورزشی 33 طرح تهیه شده است، در حوزه آسیب های اجتماعی 30 طرح وجود دارد و همچنین در حوزه بهداشت و درمان از عمده ترین نیازهای استان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان پیش بینی شده است

6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان پیش بینی شده است