مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-26سياسي

زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان


تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، قرن نو نوشت: فیلسوف سیاستمدار این لقبی است که به دلیل دکتری فلسفه به چهارمین فرزند میرزا هاشم آملی اختصاص پیدا کرده است؛ کسی که در یک سال گذشته خبرهای زیادی حول محورش چرخید و این خبرها تا همین امروز هم ادامه دارد.

علی لاریجانی که در همان سال های ابتدایی پیروزی انقلاب با ظهور و بروزش در سمت ریاست واحد مرکزی خبر به عالم سیاست پا گذاشت، با عضویت در سپاه پاسداران راه طولانی تری را در این مسیر انتخاب کرد و وقتی به عنوان رییس ساختمان شیشه ای جام جم منصوب شد چهره شناخته تری از خود بجا گذاشت تا اینکه با حضور 12 ساله اش در راس قوه مقننه دیگر حسابی برای خود در سیاست ایران جایگاه و پایگاهی پیدا کرد.

در میان برادران لاریجانی که در پهنه سیاست ایران بعد از سال 57 جایگاه و پایگاهی پیدا کرده اند و البته با فراز و فرودهایی همراه بود باید گفت علی لاریجانی مسیرش کمی متفاوت تر از برادران خود بود و این تفاوت را می توان از دریچه ی چرخش های سیاسی نگاه کرد و شاید بتوان گفت همین چرخش های سیاسی یا تکامل نگاه سیاسی بود که نهایتا به مذاق بسیاری خوش نیامد و لاریجانی را از گردونه انتخابات ریاست جمهوری کنار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان

زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان