مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-26سياسي

«ناصرین» قصه 40 روحانی پای کار/ از حشر و نشر با متهم تا جدال با آسیب های اجتماعی


خبرگزاری فارس-همدان؛ انسان ها جعبه ابزار خدا هستند و مردان خدا مهمترین یاری دهنده هر آدمی، مگر نه آنکه به تعداد انسان های روی زمین راه برای رسیدن به خدا هست.

حالا تعدادی روحانی در کلینیک یاری دهندگان جمع شدند تا راهی باشند برای رسیدن به خدا.

 نامی مدرن هم بر روی خود نهادند، آن را مزین کردند به نام ناصرین؛ از خداوند مدد می گیرند تا بندگانی که از او روی برتافتند اما خدا از آنها ناامید نشده را به خالق بازگردانند گاهی موفق می شوند و گاهی هم حجت خدا را بر بنده اش تمام می کنند.

طلبه هایی که ندای خداوند را بهتر از هر کسی شنیدند و عاشقانه خدمت خلق به عشق خالق می کنند؛ به جنگ افیون می روند، گاهی افکار نادرست را به راه می آورند گهگداری هم منم ها را زمین می زنند و هزار و یک قصه می آفرینند با هزار معنی از زندگی.

 آنها هر روز معنی زندگی را به آدمیانی که راه گم اند نشان می دهند و عشق را در درونشان متبلور می کنند؛ قصه های ناصرین شنیدنی است اما حیف که مجال نیست هزار و یک شب این طلبه ها را برایتان بگویم آخر هر روز راه کج را راست می کنند و عرش و فرش را دعاگو.

ناصرین در خط مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی حجت الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کلینیک ناصرین همدان کلامش را با فعالیت در عرصه آسیب های اجتماعی پیوند می دهد و می گوید: در این کلینیک طرح مدونی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناصرین» قصه 40 روحانی پای کار/ از حشر و نشر با متهم تا جدال با آسیب های اجتماعی

«ناصرین» قصه 40 روحانی پای کار/ از حشر و نشر با متهم تا جدال با آسیب های اجتماعی