مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-26سياسي

توزیع بودجه مبتنی بر عدالت باشد/تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار سال


در توزیع بودجه اولویت های استان را در نظر خواهیم گرفت و سعی می کنیم توزیع اعتبارات مبتنی بر عدالت و با نظارت هوشمند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: شورای برنامه ریزی در حوزه طراحی، برنامه ریزی و سیاستگذاری از مهم ترین شورای حوزه مدیریت در استان است.

وی با بیان اینکه اعضای که برای این شورا تعیین شده اند باید شخصا در جلسه حضور پیدا کنند، گفت: شورای برنامه ریزی از آن دسته جلساتی است که قائم به فرد است و باید مدیرکل و رییس دستگاه شخصا در جلسات آن شرکت داشته باشد.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیرکل اداره کار استان در جلسه شورای برنامه ریزی، تصریح کرد: هیچ توجیهی برای عدم حضور این مدیرکل نیست و این موضوع برای تمام مدیران صدق می کند.

روال تصمیم گیری در شورای برنامه ریزی قانون است استاندار کردستان افزود: روال تصمیم گیری در شورا قانون خواهد بود و باید براساس قانون عمل شود، استاندار در این شورا یک رای دارد و اصرار دارم مطابق قانون تصمیم گیری شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه علاقه ای به تحمیل نظر استاندار در شورای برنامه ریزی نداریم، گفت: حتی در مواردی که لازم است، ساز و کاری برای مخفی کردن آرا اندیشیده شود تا اعضا بتوانند خیلی راحت نظر کارشناسی خود را درتصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بودجه مبتنی بر عدالت باشد/تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار سال

توزیع بودجه مبتنی بر عدالت باشد/تشکیل اتاق فکر برای تحقق شعار سال