مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-26سياسي

رییس جمهور: منظور از «تصمیم سخت» رشد اقتصادی بود


رییسی با بیان اینکه منظور از بیان جمله «تصمیم سخت» رشد اقتصادی بود، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال در راستای محرومیت زدایی باشد و به همین علت برمبنای آمایش سرزمینی تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در نشست شورای اداری استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه آزادی خرمشهر، شهدایی که خداوند متعال نام آن ها را بلند و بلند آوازه کرد.

وی افزود: نکته اول همانی است که رهبر انقلاب دیروز به همه ما یاد دادند اخلاص است، اخلاص رمز حرکت است و ما باید یاد بگیریم با اخلاص حرکت کنیم.

 از مردم برای همراهی شان با دولت صمیمانه تشکر می کنم؛ چند ماه قبل یک حمله سایبری داشتیم در حوزه بنزین و چند روز بنزین تمام کشور دچار مشکل شد اما اگر همدلی و همراهی مردم نبود چه اتفاقی رخ می داد؟ همراهی مردم خیلی ارزشمند و سرمایه دولت است در این زمینه جا دارد از مردم تشکر کنم.

رییس جمهور با اشاره به بودجه سال 1401، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال در راستای محرومیت زدایی باشد و به همین علت برمبنای آمایش سرزمینی تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: منظور از «تصمیم سخت» رشد اقتصادی بود

رییس جمهور: منظور از «تصمیم سخت» رشد اقتصادی بود