مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-26بين الملل

صهیونیست ها از دقت موشک هایمان غافلگیر خواهند شد


گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از دقت و قدرت تخریب موشک هایمان غافلگیر خواهد شد.

- به نقل از خبرگزاری سما، عزالدین الحداد از فرمانده های گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد دشمن صهیونیستی از دقت، میزان تأثیرگذاری و تخریب و انبوه بودن موشک های مقاومت شگفت زده خواهد شد.

این فرمانده نظامی حماس با انتشار فیلمی در پایگاه الکترونیکی گردان های قسام نوشت: دشمن خواهد دید که به اذن خدا چه بلایی سرش خواهد آمد، این وعده خداوند متعال است، ما وارد سرزمین مقدس خواهیم شد و خواهیم آمد.

این فیلم همچنین برای اولین بار جزییاتی از زندگینامه جهادی ولید موسی شمالی از فرماندهان شهید گردان های قسام به نمایش گذاشته است.

گردان های قسام اعلام کرد: ولید موسی شمالی، فرمانده دایره تجهیزات صنعتی و تولیدات نظامی بود و چندین سمت فرماندهی دیگر را بر عهده داشت.

وی همچنین محمد الضیف فرمانده گروه های مقاومت فلسطین را همراهی کرده و او را در منزلش پناه داده است.

گردان های قسام در این فیلم همچنین از مشارکت ولید موسی شمالی در آماده سازی برخی عملیات منحصر به فرد از جمله عملیاتی که شهید اسماعیل المعصوابی انجام داد و منجر به هلاکت دو نظامی صهیونیست و زخمی شماری دیگر شد و عملیات شهادت طلبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها از دقت موشک هایمان غافلگیر خواهند شد

صهیونیست ها از دقت موشک هایمان غافلگیر خواهند شد