مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-26سياسي

مشاغل خانگی مقدمه ای برای کسب و کارهای شهری


مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: حوزه مشاغل خانگی نیازمند اقدامی راهبردی است و این مساله مقدمه ای برای کسب و کارهای شهری محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، چهل وششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی مشهد مقدس با هدف بررسی برنامه های این کمیسیون در سال1401 و انتقال تجربیات مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با حضور مدیران شهری و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای کشور برگزار شد.

احمد احمدی صدر رییس کمیته کارآفرینی مجمع شهرداران کلا ن شهرهای ایران نیز در این نشست با تأکید به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر حضور عملیاتی در عرصه جامعه در حل مسائل و دوری از وادی سخن، گفت: حوزه مشاغل خانگی نیازمند اقدامی راهبردی است و این مساله مقدمه ای برای کسب و کارهای شهری است.

رییس کمیته کارآفرینی مجمع شهرداران کلا ن شهرهای ایران با تأکید برنامه های تدوین شده این کمیته در حوزه کلانشهرها افزود: با نشست های مکرری که با کارآفرینان و متخصصین حوزه کسب و کار و مشاغل خانگی صورت گرفت، برنامه ای پیشنهادی در غالب هفت عنوان ویژه کلانشهرها تدوین شده است که اجرای این برنامه ها گامی استوار در پیشبرد و بهبود کسب و کارهای حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی مقدمه ای برای کسب و کارهای شهری

مشاغل خانگی مقدمه ای برای کسب و کارهای شهری