مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-26سياسي

معاون رییس جمهور دو واحد مسکونی به خانواده های چهارقلو در پرند اهدا کرد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در راستای تاکید رییس جمهور بر عملیاتی شدن طرح تشویقی قانون جمعیت و زیر پوشش قرار دادن خانواده های پر جمعیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرستان های غرب استان تهران با حضور در شهر جدید پرند در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همینطور تشویق والدین به فرزندآوری دو واحد آپارتمان در شهر پرند را به دو خانواده چهار قلو اهدا کرد.

خزعلی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس جمهور برای خانه دار شدن خانواده های بالای سه فرزند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار خانواده های دارای چندقلو خواهیم بود، افزود: وزیر راه و شهرسازی در خانه دار شدن خانواده های چند قلو همراهی بسیار خوبی دارد و نهضت خانه دار شدن خانواده های بالای چند فرزند ادامه خواهد داشت.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور خاطرنشان کرد: به خانواده هایی که بیش از سه فرزند دارند؛ تسهیلات مناسب و استفاده از ظرفیت سکونتگاهی برای کاهش بار سنگین هزینه های اقتصادی خانواده ها ارائه می شود و در همین راستا 26 خانواده دارای چهارقلو که در سال 1400 متولد شده باشند صاحب خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور دو واحد مسکونی به خانواده های چهارقلو در پرند اهدا کرد

معاون رییس جمهور دو واحد مسکونی به خانواده های چهارقلو در پرند اهدا کرد