مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-26سياسي

سازمان برنامه و بودجه باید به مسئله سلامت به صورت جدی بنگرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع خیرین سلامت کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: حدود یک سال و نیم پیش برای سفر به این استان دعوت شدم که به سبب کرونا این توفیق حاصل نشد.

وی تصریح کرد: با تلاش جهادگران حوزه سلامت، کشور ما جزو کشورهای پیشکسوت در کنترل بیماری منحوس کرونا بوده و اولین سفر خود را طبق قول داده شده به این استان انتخاب کردم.

مصوبه مجلس برای رفع مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد این واقعیتی بود که وجود داشت.

شهریاری با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از مناطق محروم کشور مانند خراسان جنوبی در حوزه سلامت وضعیت خوبی ندارد، یادآور شد: متأسفانه در این استان ها فرد بیمار باید 300 کیلومتر راه را طی کرده تا خود را به مراکز درمانی درست برساند.

وی با بیان اینکه در سال 92 قانون عدالت آموزشی توسط مجلس به تصویب رسید که فرزندان مناطق محروم کشور سه برابر دوره تحصیل خود را در مناطق محرومی که از آنجا آمده اند خدمت کنند، افزود: این قانون جامع و کامل نوشته شده که امیدواریم در موضوع کمبود پزشک در این مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه باید به مسئله سلامت به صورت جدی بنگرد

سازمان برنامه و بودجه باید به مسئله سلامت به صورت جدی بنگرد