مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-26سياسي

حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس در محل سانحه متروپل آبادان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون عمران مجلس که به عنوان نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی به آبادان سفر کرده است ضمن تشریح جزییات نشست صبح امروز ستاد بحران این سانحه و با اشاره به بسیج امکانات از سراسر کشور در این شهر گفت: - اعضای کمیسیون عمران به نمایندگی از رییس مجلس برای رسیدگی به سانحه متروپل در آبادان حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون عمران مجلس که به عنوان نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی به آبادان سفر کرده است ضمن تشریح جزییات نشست صبح امروز ستاد بحران این سانحه و با اشاره به بسیج امکانات از سراسر کشور در این شهر گفت: با ورود تجهیزات جدید به آبادان، کار آواربرداری سرعت خواهد گرفت ضمن اینکه گزارش نحوه امدادرسانی دستگاه ها در خصوص سانحه متروپل در صحن مجلس قرائت می شود و اشخاص و دستگاه های متخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس که به نمایندگی از دکتر محمدباقر قالیباف جهت بررسی سانحه متروپل در شهر آبادان حضور پیدا کرده است، در جلسه تخصصی ویژه بررسی این سانحه حضور یافتند.

جلیل مختار و سید محمد مولوی نمایندگان مردم آبادان در مجلس، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، اسماعیل حسین زهی نایب رییس کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس در محل سانحه متروپل آبادان

حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس در محل سانحه متروپل آبادان