مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-26سياسي

ارائه الگوی اسلامی بدون مسجد امکان پذیر نیست


ارائه الگو و نمونه اسلامی بدون مسجد امکان پذیر نیست ودر جامعه ای که ادارات و مدارس و معماری ها اسلامی است بدون وجود مسجد نمی توان به ارائه الگو و نمونه اسلامی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه بنیاد هدایت، دومین نشست تخصصی از سلسله نشست های تخصصی بعثت، اولین وظیفه روحانیت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برادران عضو هییت امنای بنیاد هدایت و ارائه حجت الاسلام بهنام حبیبی امام محله مسجد امام حجت بن الحسن (عج) شهر اراک، در مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین برادران با تاکید بر جایگاه ویژه و والای مسجد عنوان کرد: موضوع مسجد موضوعی ست بسیار پراهمیت با جایگاهی ویژه که باید بیشتر به آن پرداخت مسجدی که در اسلام مطرح است با مسجدی که در ذهن ما و متولیان مسجد است کاملا متفاوت است.

عضو هیئت امنای بنیاد هدایت با بیان اینکه ارائه الگو اسلامی بدون مسجد امکان پذیر نیست تصریح کرد: در جامعه ای که ادارات، مدارس و معماری ها اسلامی است بدون وجود مسجد نمی توان به ارائه الگو و نمونه اسلامی رسید.

وی مسجد را محلی برای جهاد تبیین دانست و گفت: اگر مسجد را محلی برای نهضت خدمت رسانی به مردم قرار دهیم و توانستیم خدمت رسانی را در مسجد احیاء کنیم آن وقت است که کلام ما اثر می گذارد و نورانیت کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه الگوی اسلامی بدون مسجد امکان پذیر نیست

ارائه الگوی اسلامی بدون مسجد امکان پذیر نیست