مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-26سياسي

لزوم تقویت سیل بندهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن


عضو شواری اسلامی شهر یزد با اشاره به این که سیل ضد فرهنگی غرب به قلب زندگی جوانان وارد شده است؛ لزوم ایجاد و تقویت سیل بندهای فرهنگی و دینی برای مقابله با تهاجم دشمن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد مهدی نیکونژاد پیش از ظهر امروز در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با دعوت هنرمندان دلسوز و متعهد شهر یزد به تولید آثار فاخر، ماندگار و اثر بخش در موضوعات مختلف هنری اظهار کرد هنرمندان یزدی در قرن جدید به گونه ای تلاش کنند تا با خلق مکرر آثار ارزشمند هنری در حوزه های مختلف نقاشی، مجسمه سازی، خطاطی، تاتر، فیلم و سریال، نویسندگی، عکاسی و دیگر عرصه های هنری، چهره های جدیدی از هنرمند خلاق طراز انقلاب  را ارایه دهند.

وی همچنین از مدیران دستگاه های دولتی خواست تا با حمایت مادی و معنوی از این هنرمندان، آثار تولید شده را تا رسیدن به یک اثر فاخر ملی و بین المللی حمایت و پشتیبانی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با طرح این سوال که ما تا چه زمانی صرفا باید به آثار ارزشمند هنری به ارث رسیده از گذشتگان خود ببالیم گفت: قطعا ما  باید به این آثار ارزشمن افتخار کرده و نام و یادشان را گرامی بداریم ولی سوال این است آیا وقت آن نرسیده است که نسل جدید هنرمندان ما آثار ارزشمند و فاخر تولید کنند و در دنیای مجازی و پر از زرق و برق زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت سیل بندهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن

لزوم تقویت سیل بندهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن