مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-26سياسي

پیمان جبلی: ای کاش آوینی هایی داشتیم تا به مدافعان سلامت می پرداختند


در دوره ای که با دو عنوان هویت محوری و عدالت گستری شکل گرفته، رادیو هویت جامعه ما و هویت مردم را به رخ می کشد و عدالت گستری را ترویج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رادیویی پژواک که شب گذشته در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشحالم از اینکه امشب افتخار این را پیدا کردم که مجدداً خودم رادر جمع آموزگاران خودم در رادیو ببینم و این افتخار را داشته باشم که خاطرات شیرین، شروع کار رسانه ای خودم را که از رادیو شروع شد را در خدمت همکاران عزیز رادیو باشم.

رادیو همیشه برایم خاطره انگیز بوده است.

رییس رسانه ملی در ابتدای سخنانش یاد شهدای عملیات پرافتخار آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت المقدس و شهدای بزرگوار دفاع مقدس و همه شهدای سرافراز کشورمان، همچنین شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان را گرامی داشت و از جمع حاضر خواست تا  برای شادی روح همه این شهدا و جانباختگان صلوات قرائت کنند.

رادیو یک رسانه گرم، همراه و رسانه نوآور هست جبلی ادامه داد: اگر من بخواهم رادیو را در چند کلمه و چند عبارت توصیف کنم، این است که رادیو خیال انگیزاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان جبلی: ای کاش آوینی هایی داشتیم تا به مدافعان سلامت می پرداختند

پیمان جبلی: ای کاش آوینی هایی داشتیم تا به مدافعان سلامت می پرداختند