مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-26سياسي

دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، علی فاضلی صبح امروز در جلسه معارفه شهردار اهر بر ضرورت نظم و انضباط اداری در شهرداری تاکید کرد و اظهار کرد: متاسفانه افرادی در شهرداری هستند که  با استفاده از وضعیت نامناسب شهرداری بدون حضور در این محل حقوق می گیرند.

  وی بر ضرورت وحدت و همدلی در پیشبرد امور شهری و ارائه خدمت رسانی به شهر تاکید کرد و افزود: انتظار داریم شورای شهر با وحدت و ارائه طریق به شهردار جدید کمک کنند.

فاضلی گفت: متاسفانه  اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار قبلی عملکرد قابل قبولی نداشتند و با عدم همکاری و تفویض اختیار و ایجاد اختلاف، زمینه استعفای شهردار قبلی را فراهم کردند.

 این مقام مسئول با تاکید بر سرلوحه قرار دادن وحدت، برای اعضای شورای شهر یادآور شد: محمدباقر خانی آخرین  شهرداری است که منتخب خود شوراست و اگر همکاری و همراهی لازم صورت نگیرد و خللی در امور شهری فراهم شود به عنوان مدعی العموم به جهت نارضایتی مردم از شورای شهر خواستار انحلال شورای شهرخواهم شد وی بر ضرورت روان سازی امور اداری وشهری در جهت کاهش مراجعات مردمی و تسریع در خدمات رسانی تاکید کرد و افزود متاسفانه کم کاری و عدم حضور در محل کار در شهرداری محسوس بوده و این امر خلاف قانون محسوب می شود و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد  وی در پایان اعلام کرد دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!

دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!