مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-26بين الملل

بعد از یک دهه خدمت در سیا؛ سفیر جدید آمریکا در عراق سوگند یاد کرد


«آلینا رومانوسکی» که سابقه کار در سازمان های امنیتی آمریکا را در کارنامه دارد، به عنوان سفیر جدید آمریکا در بغداد سوگند یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آلینا رومانوسکی ، روز چهارشنبه، به عنوان جانشین متیو تولر و سفیر جدید آمریکا در عراق سوگند یاد کرد.

بنابر گزارش پایگاه خبری بغداد تایمز ، سفیر جدید آمریکا اظهار داشته که عراق در سیاست خارجی آمریکا همچنان به عنوان یک اولویت و سنگ بنای ثبات منطقه باقی خواهد ماند.

روزنامه آمریکایی نشنال در گزارشی خبر داد که سفیر آمریکا در برابر کاملا هریس معاون رییس جمهور آمریکا در واشنگتن سوگند یاد کرده است.

مجلس سنای آمریکا در ماه مارس گذشته با پیشنهاد جو بایدن درباره تعیین رومانوسکی به عنوان سفیر جدید آمریکا در بغداد موافقت کرد.

آلینا رومانوسکی در بسیاری از سازمان ها و نهادهای آمریکایی بیش از چهار دهه تجربه کار دارد و در آخرین مأموریت خود به عنوان سفیر آمریکا در کویت فعالیت داشته است.

بنا بر گزارش رسانه ها، رومانوسکی جایگزین متیو تولر خواهد شد؛ اما با تصمیم کنگره آمریکا او به عنوان سفیر فوق العاده در این کشور فعالیت خواهد کرد.

        رومانوسکی کیست؟ رومانوسکی شصت وهفت ساله متولد سال 1955 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از یک دهه خدمت در سیا؛ سفیر جدید آمریکا در عراق سوگند یاد کرد

بعد از یک دهه خدمت در سیا؛ سفیر جدید آمریکا در عراق سوگند یاد کرد