مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-26سياسي

مردم از عملکرد شورای شهر اهر و اتفاقات اخیر ناراضی هستند


مردم از عملکرد شورای شهر و اتفاقات اخیر در شهرداری اهر ناراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، ابوالفضل غنی زاده صبح امروز در آیین معارفه شهردار اهر بر همراهی همه ادارات و نهادها و مسئولان استان و شهرستان برای کمک به توسعه شهری تاکید کرد و اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب توسط شهرداری و حمایت های لازم، نارضایتی مردم را از این نهاد عمومی به حداقل برسانیم.

وی گفت: با وحدت و تعاملی که ما بین ادارات شهرستان وجود دارد و تجربیات شهردار جدید در سمت های ارشد اجرایی، احساس ما این است که شاهد تحولی در شهرداری اهر خواهیم بود.

  رییس شورای اداری اهر چابک سازی مدیریت شهری و امور اجرایی و اداری شهرداری را از ضروریات برشمرد و کاهش بدهی های شهرداری و زمینه سازی برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری را یادآور شد.

غنی زاده افزود: مشکلات در تمام حوزه ها وجود دارد که با همت و اراده جمعی همه این مشکلات قابل حل می باشند به شرطی که همه مسئولان با هم برای حل مشکلات عمومی شهر تلاش کنند.

وی با هشدار به افرادی که بخواهند در وحدت و همدلی در خدمت به مردم خدشه وارد کنند برخورد خواهیم کرد  و انتظار داریم شورای اسلامی شهر در کنار هم و با وحدت، شهرداری را در حل مشکلات یاری کنند و فرمانداری و دستگاه های ذیربط در این زمینه کمک حال شهرداری در حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از عملکرد شورای شهر اهر و اتفاقات اخیر ناراضی هستند

مردم از عملکرد شورای شهر اهر و اتفاقات اخیر ناراضی هستند