مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-26سياسي

مرکز تحقیقات اعتیادهای رفتاری دانشگاه آزاد اصفهان راه اندازی شد


مرکز تحقیقات اعتیادهای رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با هدف تحقیق و پژوهش در خصوص اعتیادهای رفتاری ناشی از توسعه شبکه های اجتماعی و گسترش استفاده از فضای مجازی به خصوص پس از همه گیری بیماری کرونا و تقلیل فعالیت ها و کاهش روابط اجتماعی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هادی فرهادی مدیر مرکز تحقیقات اعتیادهای رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان صبح امروز با اشاره به راه اندازی و شروع به کار این مرکز اظهار کرد: اخیرا با توسعه شبکه های اجتماعی و گسترش استفاده از فضای مجازی به خصوص پس از همه گیری بیماری کرونا و تقلیل فعالیت ها و کاهش روابط اجتماعی، شاهد گسترش انواع اعتیادهای رفتاری در میان مردم به خصوص جوانان هستیم.

وی افزود: مرکز تحقیقات اعتیادهای رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با هدف  تحقیق و پژوهش پیرامون این گونه اعتیادها و درمان آن ها در دانشگاه آزاد اصفهان تاسیس شد.

فرهادی بیان کرد: اهم فعالیت های این مرکز در زمینه آموزش، پژوهش و درمان اعتیادهای رفتاری نوظهور از جمله اعتیاد به اینترنت، اعتیاد به بازی های آنلاین، اعتیاد به کار، اعتیاد به قمار، اعتیاد به خرید و خرید آنلاین، اعتیاد به جراحی پلاستیک و همچنین اعتیادهای سنتی همانند مواد مخدر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات اعتیادهای رفتاری دانشگاه آزاد اصفهان راه اندازی شد

مرکز تحقیقات اعتیادهای رفتاری دانشگاه آزاد اصفهان راه اندازی شد