مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-26پزشكي

واکسن ها و درمان های موجود برای مقابله با آبله میمونی کدامند؟


سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است که ویروس های آبله و آبله میمون ارتباط نزدیکی با هم دارند و اولین نسل از واکسن های آبله تا 85 درصد در پیشگیری از آبله میمون موثر هستند.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است که ویروس های آبله و آبله میمون ارتباط نزدیکی با هم دارند و اولین نسل از واکسن های آبله تا 85 درصد در پیشگیری از آبله میمون موثر هستند.

در حال حاضر دو واکسن آبله موجود است.

با افزایش موارد ابتلا به آبله میمونی در خارج از آفریقا، مقامات بهداشت عمومی کشورها از ردیابی بیماران آلوده به این ویروس، ایزوله و واکسیناسیون هدفمند برای مهار گسترش این بیماری استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای ماه مه بیش از 250 مورد ابتلا و مشکوک به بیماری آبله میمونی در حدود 19 کشور شناسایی شده که علائم بیماری در افراد تایید شده خفیف بوده است.

نوع آبله میمونی شناسایی شده در شیوع فعلی، دارای نرخ مرگ و میر حدود یک درصد است، اگرچه تاکنون هیچ مورد مرگ و میر ناشی از آن گزارش نشده است.

در ادامه به اطلاعات موجود در مورد واکسن ها و روشهای درمانی آبله میمونی اشاره شده است: واکسن سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است که ویروس های آبله و آبله میمون ارتباط نزدیکی با هم دارند و اولین نسل از واکسن های آبله تا 85 درصد در پیشگیری از آبله میمون موثر هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ها و درمان های موجود برای مقابله با آبله میمونی کدامند؟

واکسن ها و درمان های موجود برای مقابله با آبله میمونی کدامند؟