مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-26سياسي

مدیران قول های کذایی و بدون عمل ندهند/ مردم از مسئولان عمل می خواهند


رییس دادگستری اهر بر ضرورت پرهیز از قول های کذایی و بدون عمل گفت: دیگر وقت شعار تمام شده و مردم از مسئولان عمل می خواهند و این امر نیز در خدمت صادقانه به مردم تجلی می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر،  حجت الاسلام محمدعلی نظری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با قدردانی از فرماندار اهر در پیگیری امور انتخاب شهردار و تسریع پروسه اداری معرفی شهردار در کمترین زمان ممکن اظهار کرد: اعضای شورای شهر با  وحدت لازم برای پیشبرد اهداف شهرداری و بهبود مدیریت شهری تلاش مضاعف کنند.

وی بر استقلال مدیران ادارات و نهادها تاکید کرد و افزود: ملاک خدمت برای همه ما مردم هستند و رضایتمندی مردم معیار و رمز موفقیت ماست که ضرورت دارد  ادارات با پرهیز از باند بازی در خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.

  این مقام ارشد قضایی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: مردم انتظار خدمت و تلاش برای بهبود امور شهری دارد و باید به خاطر مردم با پرهیز از اختلافات، شهرداری را برای کمک به حل معضلات مهم  شهری که شهرداری با آن روبه رو است یاری کنیم و دستگاه قضایی نیز در این زمینه کمک حال شهرداری و شورای شهر خواهد بود.

  نظری افزود پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه ای در شهرستان وجود دارد که نیاز دارد این موارد به بالفعل  تبدیل شود و انتظار داریم شهردار جدید  با تجربیات ارزشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران قول های کذایی و بدون عمل ندهند/ مردم از مسئولان عمل می خواهند

مدیران قول های کذایی و بدون عمل ندهند/ مردم از مسئولان عمل می خواهند