مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-26سياسي

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در 25 بقعه قم


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان قم از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در 25 بقعه شهرستان و بخش های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجم ذی القعده سالروز شهادت رییس مکتب جعفری حضرت امام صادق(ع) اظهار کرد: بر این اساس و با تدارک مراکز افق و هیئت امنای بقاع شاخص استان، مراسم سوگواری در 25 بقعه برگزار می شود.

وی افزود: در ناحیه یک شهرستان قم، آستان مقدس امامزادگان سید علی، علی بن جعفر، موسی مبرقع، احمد بن قاسم، سلطان محمد شریف علیهم السلام و در ناحیه دو، بقاع شاخصی همچون حرم مطهر و نورانی امامزادگان جعفر شهید، سید معصوم، ابراهیم و محمد علیهم السلام و .

میزبان خیل عظیم عزادارانی هستند که در سوگ شهادت امام ششم اشک ماتم می ریزند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در بخش های خلجستان و کهک نیز شاهد برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) خواهیم بود گفت: در بخش خلجستان حرم مطهر امامزاده زکریا(ع) و در کهک، آستان نورانی امامزادگان زینب خاتون(س) و هاشم(ع)، اسماعیل(ع)، هادی(ع) روستای وشنوه و فاضل(ع) روستای بیدهند، مراسم عزاداری این روز را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در 25 بقعه قم

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در 25 بقعه قم