مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-26اجتماعي

موسسات کنکور به دنبال پول داوطلبان هستند


رییس سازمان سنجش آموزش کشور خطاب به داوطلبان کنکور، گفت: موسسات کنکور به دنبال پول شما هستند نه قبولی لذا از رفتن به این کلاس و آن کلاس برحذر باشید و کلاس مدرسه و مطالعه کتب درسی را محور قرار دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: در حال حاضر آزمون سراسری با 40 درصد سوابق تحصیلی و 60 درصد نمره کنکور برگزار می شود و هر دو بخش متکی به کتب درسی و در چارچوب کتب است، گرچه ممکن است برخی نقاط انحرافی وجود داشته باشد اما امسال به طور ویژه بر کتب درسی متمرکز شدیم.

داوطلبانی که بر کتب درسی متمرکز می شوند موفق ترند وی با بیان اینکه داوطلبانی که بر کتب درسی متمرکز می شوند موفق هستند، بیان کرد: نرخ قبولی ها در کنکور نشان می دهد داوطلبانی که تمرکز واقعی بر کتب درسی داشتند موفق بودند و رفتن از این موسسه کنکور به آن موسسه و از این پله به آن پله فایده ای جز آسیب به تمرکز ندارد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه علم روایی آزمون ها ثابت کرده داوطلبی که از این پله به پله بعدی می روند بالای 75 درصد به خطا رفته اند، خطاب به داوطلبان کنکور گفت: موسسات کنکور به دنبال پول هستند نه قبولی شما لذا از رفتن این کلاس به آن کلاس برحذر باشید و کلاس مدرسه و مطالعه خود را محور قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات کنکور به دنبال پول داوطلبان هستند

موسسات کنکور به دنبال پول داوطلبان هستند