مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-26اجتماعي

جریمه 800 خودرو به خاطر شیشه دودی در همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از توقیف 33 دستگاه خودرو در همدان که دور دور می کردند و برای مردم مزاحمت داشتند، خبر داد.

- فرخ جمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح کنترل حرکت بین خطوط وسایل نقلیه در بلوارهای اصلی همدان اظهار کرد: در این طرح با خودروهایی که به صورت مارپیچ حرکت کرده، ویراژ می دهند و بین خطوط حرکت نمی کنند برخورد خواهیم کرد چراکه در تصادفات و ایجاد ترافیک تاثیرگذار هستند.

وی بیان کرد: خودروهایی که به هنگام شب با سرعت زیادی حرکت کنند و صدا ناهنجاری و سرسام آوری داشته باشند و برای مردم مزاحمت ایجاد کنند اعمال قانون و توقیف می شوند و علاوه بر آن برای خودروهایی هم که اعمال قانون نمی شوند شکایت ثبت می شود.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه در حال حاضر گشت های نامحسوس پلیس فعال و در طرح شبانه خودروها کنترل می شوند گفت: تا روز گذشته 33 دستگاه خودرو در این طرح توقیف شدند.

وی به طرح برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی نامتعارف هم اشاره کرد و افزود: استفاده از شیشه دودی که از فاصله سه متری داخل خودرو معلوم نباشد برابر قانون ممنوع است و 530 هزار ریال جریمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 800 خودرو به خاطر شیشه دودی در همدان

جریمه 800 خودرو به خاطر شیشه دودی در همدان