مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-26اقتصادي

مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده صادر نشده است


وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تغییر قیمت شوینده ها منوط به مجوز ستاد تنظیم بازار است، اعلام کرد: تاکنون مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده تصویب نشده است.

- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده بدون تأیید و مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است.

بر این اساس هر واحد تولیدی که معتقد است به علت افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه داشته است و سود کافی برای ادامه تولید ندارد، از طریق مجرای قانونی ذی ربط مستندات لازم از جمله صورت های مالی، عوامل هزینه ای و افزایش قیمت مواد اولیه موردنیاز، ارائه کند تا موردبررسی و ارزیابی قرار گیرد.

بر پایه این گزارش، اگر تشخیص داده شود این افزایش قیمت معقول است در ستاد تنظیم بازار مصوب و اجرایی خواهد شد؛ اما هیچ افزایش قیمتی بدون تأیید سازمان حمایت و مصوبه ستاد تنظیم بازار، قابل اجرا نیست و به طور حتم با آن برخورد می شود.

اخبار منتشر شده در خصوص موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده نادرست بوده و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و افزایش قیمت ها تخلف صنفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده صادر نشده است

مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده صادر نشده است