مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-26اقتصادي

عمده نیازهای نیروهای مسلح از سیستان و بلوچستان تامین می شود


عمده نیازهای نیروهای مسلح از واحدهای تولیدی سطح استان تامین می شود اما این امر باید به سایر رده های نیروهای انتظامی و نظامی در سایر استان ها تعمیم داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی  در نشست با نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با موضوع استفاده از ظرفیت های تولیدی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سلحشوران عملیات آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: سیاست ما در استان این است که بتوانیم از ظرفیت تقاضای دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح برای ایجاد یک بازار پایدار جهت استفاده تولیدات بومی بهره ببریم.

وی بیان کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با استفاده از ظرفیت تقاضای نیروهای مسلح، برای تامین نیاز البسه و پوشاک نیروهای نظامی و انتظامی در قالب شورای عالی سیاست گذاری در سراسر کشور مقرر شد تا نیاز البسه خود را از این استان تامین کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عزمی جزم از ظرفیت تقاضای نیروی های مسلح، برای افزایش تولیدات داخل استان بهره خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر استفاده سایر رده های نظامی و انتظامی در سطح کشور از تولیدات البسه سیستان و بلوچستان ادامه داد: امیدواریم با تولید بیشتر البسه میزان اشتغال بیشتری را برای استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده نیازهای نیروهای مسلح از سیستان و بلوچستان تامین می شود

عمده نیازهای نیروهای مسلح از سیستان و بلوچستان تامین می شود