مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-26بين الملل

تجاوزات صهیونیست ها موجب انفجاری غیرقابل پیش بینی خواهد شد


یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در هشداری جدی به رژیم صهیونیستی، گفت: تداوم تجاوزات صهیونیست ها موجب انفجاری غیرقابل پیش بینی خواهد شد.

- به نقل از خبرگزاری سما، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ادامه تجاوزات و اقدامات تحریک آمیز دشمن صهیونیستی، تلاش برای تغییر واقعیت های موجود در مسجد الاقصی، یهودی سازی قدس و اعمال فشار بر ملت فلسطین، به مانند باروتی است که به انفجاری بزرگ و غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت که اگر صهیونیستها بر تداوم تجاوز به مسجدالاقصی و هتک حرمت به مقدسات فلسطینیان اصرار داشته باشند، آنگاه شاهد انفجاری غیرقابل پیش بینی خواهند بود.

پیش از این، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی پس از هشدارهای جدی احزاب و گروه های مقاومت فلسطین، حکم قبلی خود در مورد اجازه به صهیونیستها برای برگزاری آیین های خود در محوطه مسجدالاقصی را لغو کرد.

به موجب حکمی که دادگاه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه صادر کرده بود، یورش و نیایش شهرک نشینان صهیونیست با صدای بلند در داخل مسجد جرم یا نقض حقوق مدنی تلقی نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزات صهیونیست ها موجب انفجاری غیرقابل پیش بینی خواهد شد

تجاوزات صهیونیست ها موجب انفجاری غیرقابل پیش بینی خواهد شد