مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-26اقتصادي

عبور ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تحریم های ظالمانه


مدیرعامل شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم گفت: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی موفق شد با وجود تحریم های ظالمانه بیش از 27 میلیون تن کالا را بدون محدودیت در مسیرهای بین المللی جابجا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید قبیتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه موفق شد در سال 1400 افزون بر 27 میلیون تن کالا را بدون محدودیت در مسیرهای بین المللی جابجا کند.

وی افزود: آمارها بیانگر رشد 40 درصدی جابجایی کالاهای فله ای و کانتینری توسط ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در سال گذشته نسبت به سال 99 است.

مدیرعامل شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم تصریح کرد: درآمد این شرکت در مجموع از محل حمل کالا در مسیرهای بین المللی و منطقه ای به حدود یک میلیارد و 500 میلیون دلار می رسد.

قبیتی ادامه داد: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مجموع سالانه بیش از 400 هزار تن سوخت مصرف می کند و همه سوخت مورد نیاز ناوگان این شرکت از پالایشگاه های داخلی تامین و به ازای هر تن سوخت ناوگان حدود 100 دلار صرفه جویی می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر بندر شهید رجایی که هم اکنون سوخت مورد نیاز ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تامین می کند و برای ایجاد زیرساخت های سوخت رسانی به شناورها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تحریم های ظالمانه

عبور ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تحریم های ظالمانه