مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-26سياسي

فعالین قرآنی برای ترویج کلام الهی در جامعه قدم بردارند


رییس نماد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: افراد اهل قرآن با قرآن و معارف آن محشورهستند و زندگی قرآنی دارند اما این کافی نیست بلکه باید به فکر بهره بردن جامعه و اطراف خویش از قرآن باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوروزی، رییس نماد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم در سومین روز این جشنواره که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به داوران و متسابقان از سراسر کشور اظهار کرد: تلاش مستمر دانشجویان در عرصه قرآنی در این روزهای جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: قرآن از خودش سخن می گوید قرآن بر ما و برای ما نازل شده است و دقت در این سخن به ما نشان می دهد که نزول قرآن مرتبه ای دارد و برای رسیدن به انسان باید نازل شود و از آن مرتبه پایین بیاید و به مراتبی نزول کند تا در اختیار ما قرار بگیرد و صعود ما را به دنبال خودش بیاورد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم افزود: قرآن برای انسان نازل می شود که انسان در پایین ترین مرتبه عالم ماده واقع شده تا جایی که هر فردی قرآن را همراهی کند، حبل متین و ریسمان محکم الهی همین است تا ما را به رستگاری برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالین قرآنی برای ترویج کلام الهی در جامعه قدم بردارند

فعالین قرآنی برای ترویج کلام الهی در جامعه قدم بردارند