مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-26پزشكي

رایج ترین علائم جهش جدید کرونا را بدانید


چهره واقعی امیکرون، بیش از گذشته مشخص شده و تصورات اولیه درباره ساده بودن این سویه و کم خطر بودن آن درحال رخت بربستن است؛ جدیدترین مطالعات نشان می دهد که این سویه با ویژگی عبور از سیستم ایمنی می تواند افراد را در فاصله زمانی کوتاه مدت حتی یک ماه دوباره گرفتار کرونا کند.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس،  چهره واقعی امیکرون، بیش از گذشته مشخص شده و تصورات اولیه درباره ساده بودن این سویه و کم خطر بودن آن درحال رخت بربستن است؛ جدیدترین مطالعات نشان می دهد که این سویه با ویژگی عبور از سیستم ایمنی می تواند افراد را در فاصله زمانی کوتاه مدت حتی یک ماه دوباره گرفتار کرونا کند.

امیکرون با نشانه های سرماخوردگی ساده شایع شد؛ پزشکان و متخصصان ویروس شناس در ابتدا آن را در گروه یک بیماری ویروسی معمولی قرار دادند که به راحتی کنترل می شود و شدت آن کم است، اما پس از شیوع گسترده این ویروس، چهره واقعی امیکرون در حال رونمایی است؛ تا جایی که همین سویه ساده و کم خطر بسیاری از افراد را به دلیل علائم گوارشی راهی درمانگاه و بیمارستان کرده است.

  سویه کرونا امیکرون اولین بار در ماه نوامبر 2021 در کشور بوتسوانا شناسایی شد و به سرعت در فهرست سویه های نگران کننده سازمان جهانی بهداشت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایج ترین علائم جهش جدید کرونا را بدانید

رایج ترین علائم جهش جدید کرونا را بدانید