مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-26اقتصادي

آغاز نصب 100 نیروگاه خورشیدی خانگی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز نصب 100 نیروگاه خورشیدی ویژه خانوارهای تحت حمایت این نهاد این در راستای توانمند سازی اقتصادی و معیشتی مددجویان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک سه جانبه این نهاد با بانک ملی و شرکت برق اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه به زودی کار نصب و اجرای 100 نیروگاه خورشیدی خانگی ویژه خانوارهای تحت حمایت این نهاد آغاز می شود.

وی با اشاره به نصب و راه اندازی این طرح طی 120 روز آینده، گفت: با اجرای این طرح 100 خانواده نیازمند استان به توانمندی رسیده و ماهانه با فروش برق، بخشی از هزینه های معیشتی زندگی را تامین می کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: در قالب این تفاهم نامه 75 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع بانک ملی در اختیار مددجو قرار می گیرد و کمیته امداد نیز 25 میلیون تومان به صورت بلاعوض به خانوارها پرداخت می کند.

وی با اشاره به نیاز سنجی انجام شده در مناطق محروم، گفت: در گام اول، این طرح در شهرستان های شیروان، جاجرم، لوجلی و بجنورد به اجرا می رسد.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب 100 نیروگاه خورشیدی خانگی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

آغاز نصب 100 نیروگاه خورشیدی خانگی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی