مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-26بين الملل

تحلیل تحریف آمیز «شرق» و «اعتماد» از ترور شهید صیادخدایی


دو روزنامه زنجیره ای و غربگرا در ادامه رویکرد تحریفگرانه خود در قبال موضوعات مختلف ادعا کردند اسراییل با ترور شهید صیاد خدایی، برجام را نشانه رفته و دنبال تخریب مذاکرات احیای برجام بوده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دو روزنامه زنجیره ای و غربگرا در ادامه رویکرد تحریفگرانه خود در قبال موضوعات مختلف ادعا کردند اسراییل با ترور شهید صیاد خدایی، برجام را نشانه رفته و دنبال تخریب مذاکرات احیای برجام بوده است! معنای دیگر این تحلیل تحریف آمیز این است که حساب آمریکا از اسراییل جداست و ایران باید برجام را بر هر مسئله و موضوع دیگری مقدم بشمارد! در این زمینه روزنامه شرق از قول کارشناس خود نوشت: اسراییل با این ترور، برجام را نشانه رفته است.

همان گونه که می دانید بزرگ ترین دشمن احیای برجام اسراییل است.

اگرچه بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای دیگری هم برای عدم احیای برجام وجود دارد، اما اسراییل موتور اصلی حرکت ضدبرجامی است.

چه در دوره بنیامین نتانیاهو و چه در دوره نفتالی بنت؛ بنابراین بدون شک تروری که یکشنبه در تهران انجام شد، می تواند بخشی از سلسله اقدامات، تحرکات و واکنش های اسراییل در منطقه و فضای بین الملل ضد جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل تحریف آمیز «شرق» و «اعتماد» از ترور شهید صیادخدایی

تحلیل تحریف آمیز «شرق» و «اعتماد» از ترور شهید صیادخدایی