مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:472022-05-26اقتصادي

ارائه خدمات موردی به 10 هزار نیازمند زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه 10 هزار خدمت موردی به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: خدمات موردی طبق نیاز مددجویان ارائه می شود.

- روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در کنار ارائه خدمات مستمر به مددجویان خدمات موردی به منظور رفع نیازهای ضروری و فوری جامعه هدف در قالب سرفصل های خدمتی کمیته امداد به عنوان یکی از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه حمایت های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: براساس آمارهای موجود در سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 980 میلیون تومان در قالب خدمات موردی به 10 هزار و 738 مددجوی کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند ارائه شده است.

وی ادامه داد: خدمات موردی ارائه شده  به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان با مشارکت خیران و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات این نهاد انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: خدمات موردی به مددجویان براساس نیاز سنجی در بخش های درمانی، معیشتی و کمک هزینه های تحصیلی، ازدواج و مسکن ارائه شده است.

وی همچنین از ارائه 3 هزار و 518 مورد خدمت بهداشتی خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت بیش از 412 میلیون تومان در سال گذشته  از محل اعتبارات و منابع این نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات موردی به 10 هزار نیازمند زنجانی

ارائه خدمات موردی به 10 هزار نیازمند زنجانی