مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-26بين الملل

اوکراین خطاب به غرب: به جهنم بروید!


دفتر زلنسکی در واکنش به اظهارات کیسینجر مبنی بر واگذاری بخشی از اراضی به روسیه برای پایان دادن به جنگ با به کار بردن الفاظ رکیک گفت شما احمق هایی که قلمرو اوکراین را معامله می کنید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات اخیر هنری کیسینجر ، وزیر خارجه اسبق آمریکا و یکی از کارشناسان بلندپایه مسائل ژئوپولتیک مبنی بر این که  اوکراین باید واگذاری بخشی از اراضی اش به روسیه را بپذیرد و جنگ را به پایان برساند، خشم ریاست جمهوری اوکراین را برانگیخت تا جاییکه دفتر ریاست جمهوری این کشور اروپایی در واکنش به اظهارات کیسینجر گفت که با چنین پیشنهاداتی به جهنم بروید.

شبکه روسی راشاتودی گزارش کرد، الکسی آرستوویچ مشاور ریاست جمهوری اوکراین برای انتقاد از کسانی که در غرب از کی یف می خواهند به خاطر صلح بخشی از خاک کشور را به روسیه واگذار کند، به الفاظ رکیک متوسل شد.

آرستوویچ روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه ای گفت: با چنین پیشنهاداتی به جهنم بروید، شما احمق هایی که قلمرو اوکراین را معامله می کنید! دیوانه شده اید؟ کودکان ما در حال از دست دادن جان خود هستند، سربازان ما با بدن های خود، جلوی خمپاره ها و گلوله باران را می گیرند و آن ها (غربی ها) به ما می گویند که چه طور سرزمین خود را قربانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین خطاب به غرب: به جهنم بروید!

اوکراین خطاب به غرب: به جهنم بروید!