مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:072022-05-26سياسي

معضل زباله محمودآباد در شأن شهر توریستی نیست


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دپوی زباله در شأن شهر توریستی و گردشگری محمودآباد نیست و باید نسبت به برطرف کردن این معضل اقدامات اساسی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در مراسم هیئت مذهبی بلال محمودآباد اظهار کرد: حماسه خرمشهر سرآغاز حماسه بزرگ قهرمانان کشور بود که پس از هشت سال جنگ نابرابر ذره ای خاک کشور را به دشمن ندادند و ایران امروز به عنوان محور مقاومت، قدرتمند است هرچند فراز و فرودهایی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری، افزود: دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیداری ارزشمند و ماندگار بود.

فرزانه خاطرنشان کرد: در مذاکرات هم بنا به رهنمودهای رهبری معطل نشست های وین نشدیم و با اقتدار کسب شده ، نتایج خوبی از مذاکرات وین در روزهای آینده به دست می آید و همچنین در مسائل سیاسی و اقتصادی هم بنا به رهنمودهای رهبری معطل نشست های وین نشدیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فشارهای بیرونی به قصد سرنگونی نظام اسلامی تمرکز را از مدیریت کشور می گیرد که باید همه تلاش کنیم تا مشکل نظام اداری کشور که از گذشته برجای مانده، تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل زباله محمودآباد در شأن شهر توریستی نیست

معضل زباله محمودآباد در شأن شهر توریستی نیست