مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 00:022022-05-25سياسي

برقراری پرواز بندرعباس - مسقط از هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر چهارشنبه با عبدالله سهرابی دستیار وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

  در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه ای هرمزگان و همچنین برنامه ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد.

  عبدالله سهرابی در این جلسه اظهار داشت: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است.

  وی گفت: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بلعکس به زودی راه اندازی می شود.

  وی افزود: این خط پروازی از روز سه شنبه هفته آینده راه اندازی خواهد شد و هر هفته در مسیر یاد شده پرواز خواهیم داشت.

  دستیار وزیر امور خارجه گفت: از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پرواز بندرعباس - مسقط از هفته آینده

برقراری پرواز بندرعباس - مسقط از هفته آینده