مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 23:472022-05-25اقتصادي

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای دام و طیور استان بوشهر


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ثبت نام و معرفی متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای دام و طیور در استان بوشهر آغاز شد.

- شاپور رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور، دولت طرحی را با هماهنگی بانک مرکزی به تصویب رساند که طی آن بر اساس معرفی وزارت جهاد کشاورزی، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی به واحدهای کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود 10 درصد و به واحدهای متوسط و بزرگ تر از طریق سامانه بازار گاه با نرخ سود 12 و 15 درصد پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک در این طرح، بالغ بر 150 هزار میلیارد ریال و به صورت شناور برای همه استان ها است.

وی اظهار داشت: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان، کاهش نرخ سود این تسهیلات از 11 به 10 درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین برای پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی، از جمله اقداماتی است که بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تأمین امنیت غذایی کشور در دستور کار قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای دام و طیور استان بوشهر

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای دام و طیور استان بوشهر