مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:372022-05-25بين الملل

رابرت مالی ایران را تهدید کرد


رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهار داشت: پیشنهاد کاهش محدود تحریم ها به تهران همچنان می تواند توافق هسته ای را نجات دهد و زمینه را برای یک توافق گسترده تر فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نماینده ارشد امریکا در امور ایران در اظهارات خود به سنای آمریکا گفت: تلاش ها برای احیای توافق 2015 به مشکل برخورد کرده است اما او معتقد است که پیشنهاد کاهش محدود تحریم ها به تهران همچنان می تواند این توافق را نجات دهد و زمینه را برای یک توافق گسترده تر فراهم کند.

رابرت مالی روز چهارشنبه به وقت محلی در نشست استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران گفت که بهترین مسیر در ارتباط با برنامه هسته ای ایران بازگشت به برجام است.

وی در عین حال با تکرار ادعاهای واشنگتن درباره پیشرفت های برنامه هسته ای صلح آمیز ایران و هراس از این پیشرفت ها گفت که بازگشت به برجام کمک می کند تا فعالیت هسته ای ایران که پس از تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهوری قبلی آمریکا در سال 2018 برای خروج از آن شتاب گرفت، محدود شود.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بدون اشاره به زیاده خواهی های کشورش در مذاکرات وین افزود: پس از گذشت بیش از یک سال از گفتگوهای در وین که به نظر می رسد شتاب خود را از دست داده ، زمان رو به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی ایران را تهدید کرد

رابرت مالی ایران را تهدید کرد