مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:272022-05-25اقتصادي

همکاری دانشگاه به عنوان مرجعیت علمی بابنگاه های اقتصادی الزام است


همکاری دانشگاه به عنوان مرجعیت علمی و بنگاه های اقتصادی یکی از مهم ترین عوامل افزایش بهره وری بنگاه های اقتصادی در عصر جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا نگاه عمیق خویش به حق امسال را سال تولید دانش بیان نام نهادند، افزایش بهره وری جز از مسیر دانشگاه نمی گذرد و برای ارتقای مرجعیت علمی دانشگاه ها راهی جز به اشتراک گذاشتن منابع و سرمایه های بنگاه ها با آن ها وجود ندارد.

صادقی عنوان کرد: باید پیوندهای دانشگاه و اقتصاد بازتعریف شوند و فعالین اقتصادی دریابند که تحقیق و توسعه را باید از دانشگاه برای رسیدن به توسعه خویش مطالبه کنند.

وی ابراز داشت: دانشگاه هرمزگان یکی از سرآمدترین دانشگاه ها در دیپلماسی علمی است و کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی بسیار بی بدیلی با همکاری کشورهای پیشرو مانند چین، ژاپن در دانشگاه هرمزگان در حال انجام است.

صادقی با اشاره به قابلیت های بی نظیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه هرمزگان در حوزه های نفت و گاز، مواد معدنی و فلزی، غذایی و سایر حوزه ها بیان داشت: این آزمایشگاه می تواند در بخش های مختلف مرجع برای سازمان ها و حتی مراجع گمرکی و قضایی باشد.

هیچ جا تحقیق و توسعه ارزان تر و مطمئن تر از دانشگاه اتفاق نخواهد افتاد وی افزود: در تمام کشورهای پیشرفته دنیا بنگاه های اقتصادی آزمایشگاه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه به عنوان مرجعیت علمی بابنگاه های اقتصادی الزام است

همکاری دانشگاه به عنوان مرجعیت علمی بابنگاه های اقتصادی الزام است