مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 20:272022-05-25سياسي

ترورهای شرارت آمیز دشمنان خللی در اراده ملت ایجاد نمی کند


دشمنان اسلام، ایران و انقلاب بدانند که اقدامات شرارت آمیز، هیچ خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ما ایجاد نمی کند.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان اسلام، ایران و انقلاب بدانند که اقدامات شرارت آمیز، هیچ خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ما ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع که با حضور رؤسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان برگزار شد، ایام سالگرد فتح خرمشهر را تبریک گفت و تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر به مدد الهی و مجاهدت مجاهدان اسلام، یک پدیده عظیم معجزه آسا بود که بر پایه ایمان، جهاد و اخلاص مجاهدان راه حق، در سخت ترین دوران کشور از لحاظ حصر اقتصادی و دشواری تهیه سلاح و امکانات در یک جنگ نابرابر محقق شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم هم افزایی و همکاری مجلس، دولت، دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها برای جلوگیری از تحمیل فشار مضاعف معیشتی به مردم در جریان اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها تأکید کرد.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه مردم بزرگ ایران در مقاطع گوناگون دفاع مقدس از جمله در جریان آزادسازی خرمشهر، صحنه هایی تماشایی از خودباو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترورهای شرارت آمیز دشمنان خللی در اراده ملت ایجاد نمی کند

ترورهای شرارت آمیز دشمنان خللی در اراده ملت ایجاد نمی کند