مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-25اقتصادي

نیاز شغلی خانواده های زندانیان یزد ظرف 48 ساعت برطرف می شود


رییس انجمن حمایت از زندانیان استان یزد گفت: هر کدام از افراد خانواده زندانیان که نیاز به شغل داشته باشند در صورت مراجعه به انجمن، ظرف 48 ساعت به کار گرفته خواهند شد.

- ، آرمین کاظمی نژاد، روز چهارشنبه در نشستی خبری با اشاره به حمایت انجمن حمایت از زندانیان استان یزد از 800 خانواده زندانی اظهار داشت: آمار افراد تحت پوشش این انجمن افزایش 137 نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف در دست پیگیری توسط این انجمن برای خانواده ها ایجاد اشتغال مولد و پایدار است، افزود: به همین منظور یک کارگاه خیاطی فردا در یزد افتتاح می شود که 115 نفر از زنان و دختران افراد زندانی در این کارگاه و سایر کارگاه های فعال انجمن، مشغول به فعالیت می شوند.

کاظمی نژاد همچنین از تلاش برای راه اندازی خانه اشتغال در یکی از مناطق کم برخوردار یزد خبر داد و گفت: در صورت همراهی و حمایت استانداری یزد، این خانه به زودی راه اندازی می شود تا محلی برای رسیدگی به امور اشتغال خانواده های زندانیان باشد.

رییس انجمن حمایت از زندانیان استان یزد با اشاره به تلاش های بسیاری که در زمینه اشتغال خانواده زندانیان انجام شده است، افزود: هر فرد خانواده زندانی که نیازمند شغل با دستمزد خوب باشد، در صورتی که به انجمن حمایت از زندانیان مراجعه کند، ظرف 48 ساعت به کار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز شغلی خانواده های زندانیان یزد ظرف 48 ساعت برطرف می شود

نیاز شغلی خانواده های زندانیان یزد ظرف 48 ساعت برطرف می شود