مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 19:072022-05-25بين الملل

ایران شریک تجاری مطمئن روسیه است/ توسعه همکاری در بخش انرژی


معاون نخست وزیر روسیه با تبیین توافق های صورت گرفته میان ایران و روسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران شریک دیرینه و مطمئن تجاری و اقتصادی روسیه است و روابط دو کشور در بالاترین سطح سیاسی است.

- به نقل از وزارت نفت، الکساندر نواک، امروز (چهارشنبه، چهارم خردادماه) پس از دیدار با جواد اوجی، وزیر نفت با قدردانی از وی به عنوان رییس طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های تجاری - اقتصادی ایران و روسیه اظهار کرد: روسیه اوایل سال جاری میلادی (2022) تماس های بسیار نزدیک و تنگاتنگی با همکارهای ایرانی داشت.

وی با اشاره به اینکه هیئت های مختلفی از جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری به مسکو سفر کردند و توافق شد که برای ادامه مذاکرات ما هم به همراه هیئتی به تهران بیاییم، یادآور شد: ایران شریک دیرینه و مطمئن تجاری و اقتصادی روسیه است و روابط دو کشور در بالاترین سطح سیاسی است؛ دیدارها و گفت وگوهای تلفنی که انجام می شود به ویژه سفر سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران به مسکو و دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه حاکی از این امر است.

معاون نخست وزیر روسیه با تأکید بر اینکه تلاش ما این است در چارچوب وظایف به اهدافی که رهبران دو کشور برای توسعه همکاری های تجاری، اقتصادی و سیاسی پیش روی ما می گذراند، جامه عمل بپوشانیم، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران شریک تجاری مطمئن روسیه است/ توسعه همکاری در بخش انرژی

ایران شریک تجاری مطمئن روسیه است/ توسعه همکاری در بخش انرژی